10.06.2010., četvrtak

NATAŠA: sladostrasnik



nove vijesti iz nesvijesti



BASNA


Ti si gladni medo.
A ja, ja sam dupkom puna košnica meda.

Smiješiš se i brundaš s nadom dok mi prilaziš, obilaziš oko mene,
dodiruješ i tražiš najlakši put do moga nektara.
Šapama nježno prelaziš po stjenkama, nestrpljivo istražuješ,
ližeš i sišeš, ne bi li otkrio gdje je najslađe.
Vidim da si gladan, oblizuješ usnice i ne skidaš pogleda s mene.
Pronalaziš mjesto koje želiš, ono gdje osjećaš miris nektara,
pa usnama sakupljaš kapljice, požudno i temeljito, dok me šapama čvrsto držiš.

Čudno se nešto događa, želim prsnuti i osjećam kako se med razlijeva i teče,
a ti ga oblizuješ svojim toplim, željnim jezikom... svaku kap, svaku kap...
Kroz tijelo se razlijeva tisuće titraja, iskrica i slatkih grčeva, iskrim poput vatrometa
i čujem glas, moj glas koji moli i stenje, želi još i još i još...

Ti si siti medo.
A ja, ja sam nasmiješena košnica.




- 18:33 - Komentari (36) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

KNJIŽEVNI NATJEČAJ ZA BLOGERSKU EROTSKU PRIČU CASANOVAFEST 2010.

Linkovi